Jarosławiec 2021- wakacje pełne wrażeń!

Dosłownie niedawno nasi klubowicze wrócili z obozu letniego, który został zorganizowany w tym roku w Jarosławcu nad morzem. Obóz pełen pozytywnych wrażeń i pięknych wakacyjnych wspomnień trzeba podsumować.
Codzienne treningi połączone z porannymi zaprawami dawały się we znaki, ale przecież pojechaliśmy przede wszystkim trenować. Wszyscy nauczyli się czegoś nowego, od taktyki walki poprzez kata oraz nowość dla grupy starszej czyli elementy kickboxingu w rękawicach. Jak zawsze poskutkowało to bardzo dobrym poziomem na egzaminie obozowym, który wszyscy zdali, a poprzeczka była postawiona bardzo wysoko.
Elementy treningowe przeplataliśmy cało obozowym dniem sportu podczas którego obozowicze brali udział w licznych konkurencjach indywidualnych oraz grupowych. Badminton, ping-pong, bule, kalaki turniej piłki nożnej, rzeźbią z piachu, wiele się działo, towarzyszyły temu liczne emocje.
W tym roku odbyliśmy wycieczki do Darłowa na zamek Książąt Pomorskich po drodze zwiedzając jeszcze Leonardię, czyli dużo zabawy dla wszystkich. Druga wycieczka była do Słowińskiego Parku Narodowego na wydmę Czołpińską oraz latarnię morską. Tutaj trzeba się było trochę nachodzić, ale widoki rekompensowały cały nasz trud.
Kolejnym codziennym elementem był basen z którego aktywnie korzystaliśmy. Zorganizowaliśmy również ognisko, gdzie mieliśmy pokaz pomysłowości naszych obozowiczów. W tym roku udało się nawet zorganizować imprezę plażową, na której całkiem dobrze bawiła się kadra.
To był bardzo intensywny czas, w którym każdy mógł znaleźć coś dla siebie, odpocząć ale w ruchu i aktywnie bo przecież o to chodzi w wypoczynku, żeby przypadkiem za dużo nie leżeć, prawda?
Życzymy wszystkim udanej reszty wakacji, OSU!!
Zapraszamy do oglądania, komentowania i UDOSTĘPNIAMY.