Obóz letni - Sardynia 2022

W dniach 28.06 - 08.07 odbył się obóz letni Sardynia 2022. Podczas pobytu na tej malowniczej włoskiej wyspie uczestniczy obozu zakwaterowani byli na Kempingu Sos Flores w miejscowości Tortoli. W czasie obozu zrealizowaliśmy bardzo napięty plan. Udało nam się zrealizować kilka wycieczek: Wycieczka do Cagliari (stolicy Sardynii), wyjazd do Arbatax i rejs statkiem po morzu do najpiękniejszych plaż dostępnych tylko od strony morza (Cala Goloritze, Cala Marioulu, Cala Luna) oraz wycieczkę na plażę Orri.

Poza wycieczkami i codziennym plażowaniem, spędzaliśmy czas w bardzo aktywny sposób. Realizowaliśmy treningi karate - nauka kata z bronią (Bo) oraz elementami walki. Oprócz treningów karate aktywnie uczestniczyliśmy w grach zespołowych i indywidualnych: piłka nożna, siatkówka plażowa, gra w twierdzę, tenis ziemny, bule, badminton, kręgle skandynawskie. Dodatkowo na kempingu odbywały się animacje z których chętnie korzystali nasi obozowicze.

Kilka osób mogło również spróbować nurkowania "z butlą" dzięki Sensei Dariuszowi Hachajowi, który wprowadził nas w podwodny świat na czas dłuższy od jednego oddechu. Młodzież zorganizowała również w profesjonalnym stylu konkurs "Mam talent", którego końcowe wyniki, czyli głosowanie i liczenie głosów odbyło się dopiero w autokarze podczas powrotu z obozu (tak bardzo napięty mieliśmy plan).

Dodatkowo podczas drogi powrotnej mieliśmy okazję zwiedzić Pizę: Campo dei Miracoli (Pole Cudów: Krzywa Wieża, Katedra, Baptysterium, Campo Santo).

Obóz możemy zaliczyć do bardzo udanych.

Do zobaczenia na kolejnym w Jastrowie lub na treningach we wrześniu, Osu!